Sidor

onsdag 9 mars 2011

Förlåt

Sämst har jag varit på att blogga. Förlåt! Men det är väldigt mycket just nu, så bloggen hamnade i bakgrunden. Men ska försöka ändra på det!
Just nu jobbar jag som en galning med mitt projektarbete. Vi ska ju ha en stor välsgörenhetsgala för ett barnhem i Rumänien. Nu har vi börjar sälja biljetter men det finns många kvar så det skulle vara roligt om du vill komma!
Galan är den 18 Mars :D Kolla in http://valgorenhetsgala.blogspot.com så får du veta mer :)

Nu ska jag snart iväg till ungdomsgruppen tror jag. Har inte varit där på länge och saknar alla enormt mycket! Ska springa runt och krama alla jag ser hade jag tänkt. Men först blir det upp till Begagnat Magasintet här i Linghem för att lämna affischer och sälja biljetter :)

Förlåt om jag är dålig på att säga hur mycket jag tycker om er läsare för det gör jag verkligen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar