Sidor

söndag 6 november 2011

Super helg!

Jösses vilken helg jag haft! Helt galet! Lite sömn och mycket kul skulle man kunna sammanfatta den med :)
Fredag kväll började med att säga hej då till Alva som åkte hem till Sverige. Kommer sakna henne och att ha någon så nära mig som jag kan gå till på 4 minuter.
Efter det åkte jag in till Piccadilly och träffade Bella. Vi Blev erbjuda många ställen att gå till men valde tillslut ett ställe som låg precis på Pccadilly. Det var inte det roligaste jag varit med om haha, mycket folk och jobbiga killar. Så Bella och jag gick. Då som sänd från ovan ringde Alexander och sa att vi kunde följa med honom och Linn :) Så det blev Heaven istället. En gayklubb som var exakt så som man trodde att den skulle vara. Hade sjukt kul, dansade gärnet och behövde aldrig uppleva irritationen av killar som tar en på rumpan. Toppen!
Vi gick in i VIP rummet (där alla får vara om man vill haha) och lyssnade på karaoke. Jag bestämde då att slå slag i saken och sjunga Rolling in the deep. ROLIGASTE KARAOKEN NÅGONSIN! Blev kallad Amazing Amanda hahahahahha.
Sen dansade vi några (massor) timmar till tills klubben stängde. Fick vänta på bussen i år men hade trevligt sällskap av Alexander så det var lungt :) Somnade lite efter 6...

Sen gick jag upp klockan 2 och gjorde iordning mig för att träffa Bella, Emil och Linus. Vi gick och käkade och fick ett ännu större sällskap :) Sen åkte vi till en sprotbar och jag var sjukt skicklig på att kasta dart... hm. Sen blev det fyrverkerier!! Sen sportbar igen och sen klubb där jag träffade roliga Holländare och massor av annat folk. Kvällen kan sammanfattas TOPPEN!




1 kommentar: