Sidor

torsdag 17 november 2011

-Du kanske ska äta något nyttigt?

Hm den där Bella hon är klok hon när hon la den kommentaren idag.
Jag äter mycket skit, det måste jag erkänna, men jag går ända ner i vikt. Hur kan det komma sig undrar ni nu! Nej, jag har inte kommit på hur man kan banta genom att äta glass och chocklad men mitt sätt, dåliga sätt, är att jag äter inte.
Jag äter typ ingenting här och om det är något jag äter så är det sånt som jag är sugen på. Därför kanske dagens matintag blir en halv chockladkaka och thats it. Ja vet att det är för lite och inte bra alls men har helt enkelt inte så mycket matlust här borta. Förut när jag varit lite olycklig eller ställer om mig på något sätt så proppar jag i mig mat. Här är det helt annorlunda. Jag äter nästan ingenting. Idag tex har jag ätit en Actimel drickyoghurt och några pepparkakor. Det är faktiskt lite för lite och jag vet ju om det men det blir bara så. Mystiskt. När slutade jag vara sugen på mat liksom?
Har någon ett tips på hur man blir sugen på nyttig mat och framför allt mat??

1 kommentar:

  1. om du äter under 300 kalorier om dagen tappar du hungerkänslorna, that's why. men kommer inte ihåg vart jag läst det så kanske inte stämmer :) men hursom så minskas förbränningen när man äter så lite som du gör och en rimlig följd till det skulle kunna vara att man tappar suget på mat också.

    SvaraRadera