Sidor

måndag 7 november 2011

Morgon

Så börjar den vanliga veckan igen. Tråkigt men skönt. Min kropp behöver nog det kan jag tänka mig.
Vaknar klockan 7 av att mitt alarm går på och millisekunden efter det att en liten flicka vid namn Coco står och tittar in genom dörröppningen. "Yes Coco, you're allowed to cuddle in my bed for a few minutes..." Sen påklädning, frukost och slipsknytning och hårborstning. Allt är så sjukt avancerat med klädseln här. Eftersom de har skoluniformer så måste allt vara perfekt. Hade stora problem med det första veckan. Sally (mamman) knöt alltid om slipsen jag fixat på Oscar... Men nu börjar jag få in tekniken :) Skulle seriöst kunna jobba som slipsknytare. Eller vänta det gör jag ju. Kind of?

Nu väntar jag på Sallys syster som ska komma hit och jobba. Hon har ingen nyckel så jag måste släppa in henne. Sen tänkte ajg dra vidare till gymmet :) Älskar mitt gym. Enkelt, stort och modernt. Mycket pass och många maskiner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar