Sidor

onsdag 30 november 2011

Gymma gymma gymmaaa

Jag har nog för en gångs skull startat ett sunt beroende! Jag älskar mitt gym! Går dit varje morgon och bara är. Kör crosstrainer och lyssnar på musik eller tittar på tv, kör massor av styrka på maskiner samtidigt som Adele ljuder i öronen! Wünderbart!
Nu har jag duschat och sitter i handukar och myser vid datorn men snart måste jag gör iordning mig för kl 12 ska jag hämta Phoebe på daycare. Sen blir det lunch hos Nanny Emma och hennes urgulliga ungar var av en är en bebis som är sååå mysig!
Mamman och pappan här hemma åkte nyss för att köpa en julgran, för idag ska vi antagligen julpynta. Det ska bli hur kul som helst! Jag julpyntar alltid tidigt hemma och alla tycker jag är tokig men här i London julpyntar man tidigt and I love it!
Är lite stolt över att jag börjat handla julklappar också. Jag iofs brukar jag vara färdig med alla presenter så här dags men i år har det hänt så mycket annat. Det viktigaste presenterna är färddiga men har typ handlat 10% av det jag ska... Det här kommer svida i fickan! Haha.

Amanda tipsar: Börja lyssna på julmusik NU. Då kommer du mer i stämning och stressar inte upp dig så mycket över allt julstök. Om du inte gillar traditionella julsånger http://www.youtube.com/watch?v=qIYVcdcYD18.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar