Sidor

tisdag 15 november 2011

Nästa lördag...

...fyller jag år! Det är helt sjukt för jag håller alltid koll på hur många dagar det är kvar och räknar alltid ner men idag var första gången jag kom på att oj, jag fyller år nästa vecka. Den bästa presenten är att min familj och mormor kommer och hälsar på mig i London! Saknar dem så jag kan dö!

Idag har jag börjar planera min framtid. Låter sjukt men nu när jag varit här så börjar jag se framåt. Om det gick så här fort att jobba den här tiden kommer det nog gå lika fort senare också. Det betyder att det snart är dags att åka hem! :O Så i vår tänkte jag söka lite skolor och Elin är supersnäll och tipsar om bra skolor att välja bland :)

Jag vill egentligen inte planera något men det bara blir så. Ingen aning om varför? Jag vill leva i nuet och gör det för det mesta när det gäller vad som händer denna dag, denna vecka och liknande men inte när det handlar om längre fram i tiden!
Apropå att planera framtid så är jag trött på denna person som ploppar upp i mitt huvud hela tiden... Jag skulle börja om på nytt här och har väl gjort det för det mesta men inte helt. Uppenbarligen inte eftersom jag inte kan släppa det här...

Hoppas ni har en toppen kväll!

2 kommentarer:

  1. Så du blir kvar i London i jul? Häftigt att fira i London, faktiskt lite avis:)

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma på jul afton med här julhelgen :)

    SvaraRadera