Sidor

måndag 14 november 2011

Magont och valp

Vad kan uppmuntra mig mer när jag är sjuk än denna morgon? Vaknar gör barnen redo sen går jag tillbaka till sängen och sover några extra timmar. Vaknar av att jag hör julsånger från köket då Sally kommit hem. Mys. Ligger kvar och tänker på julklappar, julkort, pynt och pepparkakshus. Det är inte så långt kvar nu!!
När jag sedan går ner i köket möts jag av en lurvig hårig svart boll named Toby the dog. S. Ö. T.
Hämtade Phoebe från skolan och gosade med dessa två en stor del av min eftermiddag. Det var mysigt! Att jag samtidigt har haft mag och rygg ont gjorde ingenting. Söta saker räddar mitt liv!

Andra saker från barnen idag som räddat mig är:

Phoebe: I´m getting bigger and bigger and you getting smaller and smaller!
Coco: Can I see your face? You are so beautiful!
Oscar: Amanda you are lovely...

japp jag har de sötaste i hela världen att ta hand om. Även när det är pain ibland så räddar de situationen med pussar och kramar. Mycket möjligt att det är därför jag mår som jag mår, hehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar