Sidor

tisdag 29 november 2011

Adventutmaningen

Ja nu när det är advent och allt så tänkte jag satsa ordentligt Det är tre veckor till 4e advent och under den här tiden ska jag vara 100 procent! Inget onyttigt alls!!! Klarat en dag så länge... Haha men man börjar ju alltid med en dag :) Märker dock att det kommer bli svårt eftersom man är omringad av godsaker överallt! Bella var i Sverige över helgen och firade sin bror och kom hem med marabou.... Min drog... Och hon frågade mig om jag ville ha och kan ni ana hur svårt det var att säga, nej. Jag som saknar marabou. Men har jag klarat 3månader med bara måltidsersättningar så vet jag att det här är ingenting som jag borde ha problem med egentligen. Jag tror att allt handlar om inställning och jag är så besluten på att bli fit right now!
VEM ÄR MED MIG!!??

Alltså, inga lussebullar, pepparkakor eller skumtomtar! Lev rent tills den 4advent! 3veckors utmaningen startar från och med, NU!

Är du med i min utmaning? Skicka din mailadress till mig så skickar jag recept, tips och inspiration så vi tillsammans kan klara av dessa 3 advent veckor! Hoppas att du hänger på!

1 kommentar: