Sidor

måndag 25 april 2011

Slööö

Har varit super slö vad det gäller bloggen. Det har varit mycket fara och fläng den här påsken vilket har relaterat i att bloggen blivit lidande. Och inte blir det väl bättre nu när jag ska till Italien och tävla med kören...

Den resan ska iallafall bli hur rolig som helst!! Har dock packat sjukt dåligt. Men det var så mycket som skulle tvättas så jag skyller på det ;)


Under resan så ska jag och Frida Ryman bo ihop i ett rum! Kommer bli AWSOME! Vi ska ut och spinga och gå morgonpromenader också. Känner att det behövs efter en helg med mycket mat. Har hållt mig ifrån kolhydraterna men det hjälps inte när all annan mat innehåller på tok för mycket kcal!


Bloggar ett hejdå inlägg ikväll :) Kommer sakna bloggen när jag är borta. Det är så skönt att få gå in här och skriva av sig och veta att alla läsare är så snälla och stöttar. ´



(En somrig blid från Elins och mitt bästismys igår)




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar