Sidor

onsdag 6 april 2011

Gårdagen

Gud va kul jag hade igår kväll. Jag och pappa åkte ju på VIPvisning på brothers and sisters och jag hade skit kul. Matilda var också där tillsammans med hennes kille Markus.
De visade kläder, make up artister visade vad man passade i, en frisör/stylist visade hur jag skulle göra med mitt hår för att få fina lockar och vilken balfrisyr jag borde ha och naked juice bar bjöd på smoothies. En sjutk bra kväll. Dessutom så har jag världens gulligaste pappa som köpte en par byxor och en klänning till mig. Byxorna ville jag jätte gärna ha och vad det gäller klänningen så sa pappa att det spelar ingen roll om du gillar den eller inte. Jag köper den och så måste du ha den för den var skit snygg. Tur att jag gillade den då ;)


Nu ska jag snart åka till skolan för lite körövning. Och då menar jag sjung-körövning och inget annat. Haha.


Hoppas ni får en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar