Sidor

onsdag 6 april 2011

Magont

Det här med min konstiga mage är ju ett mysterium! När som kan den få ett ryck och bara göra så sjukt äckligt ont. Jag har aldrig fattat va det kommer ifrån. 2 gånger förra året blev jag inlagd över natten på sjukhuset för att de ville observera mig eftersom det var så konstigt med min magsmärta. Ingen hittade något fel.
Får fortfarande så där ont ibland. Idag tillexempel. Fick så äckligt ont att jag knappt kunde röra mig. Så ringde pappa som hämtade mig (han var som tur är ledig idag) och så åkte jag hem och satte mig i badkaret. Efter en halvtimmes spolande med varmvatten på magen så släppte smärtan lite. Har fortfarande sjukt ont och har svårt att röra mig.

Tänkte ju gå till Platens ikväll men det blev inget med det nu då. Attans säger jag bara!

Vill känna mig frisk och bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar