Sidor

torsdag 7 april 2011

2 dagar kvar

PÅ LÖRDAG FÅR JAG ÄTA LUNCH! Så. sjukt. galet. värt. Har inte ätit nån riktig mat på 3 månader. Kommer inte ens ihåg hur det smakar. Får ju inte äta vad som helst men ska nog äta lax och morötter i ugn typ. Gott!

Idag har jag köpt en träningsdagbok! Där ska jag börja skriva vad jag ska träna för något i kommande veckan så jag vet att det verkligen blir av. Jag har ju en liten förälskelse i skrivblock. Finns inget bättre än att börja skriva i ett nytt block! Så nu ska jag verkligen skärpa till mig och verkligen skriva ner allt och sen göra det också! Peppa :D

Mina tränings mål:

1. Simma minst en gång i veckan.

2. Gå på ett pulspass minst en gång i veckan.

3. Träna någon sorts träning varje dag hemma!


Så här såg jag ut när jag fyllde 18 den 26 Novmber. Jag kommer ihåg att jag tyckte att jag var fin i min nya kjol men när jag ser bilden nu blir jag så sjukt ledsen. Den där tragiska människan på bilden finns inte mer och ska aldrig få komma tillbaka!!! Jag hatar henne. Det kan jag helt ärligt säga att jag gör. Det fanns inget med henne som jag tyckte om. Det är så skönt att få lämna det där livet bakom sig och fokusera på något annat, nytt och bättre. Jag längtar tills jag nått min målvikt och bara kan fokusera på att träna mig till den perfekta kroppen! Det roliga nu är att jag inte akn ha den där kjolen längre. Den trillar av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar