Sidor

måndag 4 april 2011

12 veckors träff

Idag hade jag möte på Itrim med Jessica. Det har nu snart gått 12 veckor (på lördag) och jag ska få äta lunch då :D så vi pratade om hur saker gått och hur jag utvecklats som person både fysiskt och psykiskt. Dessutom satte vi nya mål. Mycket träning säger jag bara! :D
Jag är nöjd över mina prestationer. Har tappat massor av fett och bara lite vatten och muskelmassa. För er som inte vet det så tappat man alltid muskelmassa när man bantar. Men jag ska jobba upp musklerna mycket när jag nått mitt viktmål som det bara är ca 9kg kvar till :)


Nu ska jag snart äta lite kvällsmat och njuta av att jag är jag och att Åke-provet är klart!

Puss

Jag och sötJohan (som jag förövrigt spelar mot i Hair) i Idolkön. Han var verkligen hur snäll som helst mot mig igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar