Sidor

måndag 11 april 2011

Mat och 4 km

Hade glömt hur allt smakar men mat är sjuuuukt gott. Har ätit sallader från salladsbaren 2 dagar i rad nu. Tonfisk är ju såå grymt gott. Går inte och säga annat. Det passar mig perfekt att få äta där. En bas på isbergssallad och sen 5 ingredienser extra och då kan jag välja precis vilka bra och nyttiga saker jag vill. Eftersom jag måste mäta vad jag äter i rätt mängd protein mm så passar det prima!

Imorgon blir det en lunch hemifrån. Lax med röbettor och broccoli :D Gud så gott!

Ska ta mer bilder det lovar jag. Det är så sjukt mycket med hair just nu men ska bli bättre! På lördag åker jag till Dublin med mamma och grannar! Ska blir sjukt kul och ska försöka uppdatera er därifrån.


Vill ni veta en sak! EN HELT SJUK SAK! Igår sprang jag och Frida 4 km! JAG SPRANG HELA TIDEN! FATTA!!! Har aldrig sprungit så långt utan att stanna. Jag var inte ens så trött som jag trodde jag skulle bli. Är överlycklig och sjukt trött i kroppen sen igår. Underbart!

Nu ska jag sova. Tidigt imorgon med Hair. Puss och nattinatt!

Snygg bild från förra fredagen när min kusin Sara sov över :)

1 kommentar:

  1. Så grym du är som orkar springa så långt utan att stanna!! Själv testade jag att springa långt ute i skogen så ingen skulle se mig. Jag var på rask stavgång, kolla mig runt omkring och tog stavarna i handen och sprang första gången på hur länge som helst.

    Vet du vad jag har nu, ont i benhinnorna och jag tänker för mig själv....är det så här det är att vara 31 år, att få krämper för minsta lilla:) Helg galet!

    Kram Carro

    SvaraRadera