London har varit det absolut roligaste tiden i mitt liv. Jag har utvecklats så galet mycket och önskar att alla vågade sig ut för att göra något sånt här för det är verkligen bra för än. Nu hade jag ju dock turen med en sån bra familj.
Känns sjukt att vara hemma men har börjat sysselsätta mig flitigt. Möblerar om i mitt rum och packar upp alla sex väskor från London. Det lär ta tid... Sen ska jag rensa ur mina lådor på vinden och grejer. Men framför allt ska jag göra om bloggen. Det blir förhoppningsvis riktigt snart så håll ögonen öppna :)
Grattis världens finaste Anton.
För mig kommer du alltid vara 7,8 år men nu fyller du tonåring och jag har verkligen ingen aning om hur det gick till. Min lilla plutt har vuxit upp och håller på att bli en man..
Hoppas du får en helt underbar dag så ses vi på söndag <3
Känner mig bättre än igår men är inte frisk än för fem öre! Så idag har jag ännu en ganska så ledig dag. Ska sova massor och bara vila ut. Kolla de nya avsnitten av Glee och dricka tea. Är skitsur och förbannad över att jag inte kan umgås med barnen så mycket. Vill bara mysa med Phoebe men det är inte rätt mot varken henne eller mig just nu för det ända jag orkar med är typ att se på tv och det känns inte så bra i längden för lilla Phoebeebee. Därför åker hon hem till sina kusiner idag och leker och så får jag väl gosa med henne ikväll istället, vid den tiden hon faktiskt får se på tv! ;)
Nej nu ska jag ta en tupplur. Hoppa ni har en FRISK toppen onsdag!
Himla skit. Sista veckan och jag drar på mig influensa.... värk i kroppen och 39 graders feber.. Suhuuu jippi hurra. Nej jag är skit sur på min dumma kropp just nu och jag förstör för alla när jag är sjuk. Sally och Oli jobbar massor så de har varit tvungna att hitta barnvakter och grejer. Att vara sjuk på sitt jobb suger. Det känns inte som om jag är sjuk hemma. Det känns som om jag är sjuk på jobbet. Var är min mamma när man behöver henne?
Japp sounds wierd but it is true... Sista veckan har nu mera börjat. Sista startskottet har ljudit av och nu finns det ingen återvändo. Har suttit och gosat med Phoebe i sängen hela morgonen och tänker tillbaka på allt underbart och mysigt vi varit med om. Älskar verkligen den här familjen av hela mitt hjärta. Känner dock att min blogg har varit ganska så tragisk på sista tiden. Men ni får nog stå ut tills jag åkt hem och börjar en liten omstart/nystart/satusnova av bloggen.
Barnen har börjat inse att jag ska åka nu. Det har varit svårt för dom att greppa när man säger en månad 3 veckor och så men en vecka förstår dom... Och det har blivit jobbigt för alla 3 och mig. Phoebe grät när jag lämnade henne på skolan. Hon klamrade sig fast vid mig och skrek don´t leave me... Jag dog lite, grät lite och nu försöker jag plocka upp alla pusselbitar av ett brustet hjärta. Hur tusan ska jag klara det här???!!!
Vet inte vad jag känner alls just nu. Är lite som en tom bubbla som liksom flyter runt och inte riktigt kan greppa något. Jag har haft en helt underbar sista hel helg i London. Åker ju hem nästa söndag.
I fredags så bjöd Sally och Oli ut mig, Alexander och Bella på mysig hejdå middag. Vi gick till ett ställa som hette Benihana och var sjukt coolt och gott! Alla bord har en egen kock som lagar maten för dig och jag blev värsta polaren med kocken. Jag blev kallad Barbie och hur jag ska tolka det vet jag inte men han var grymt rolig i alla fall. Han kastade små bitar mat som jag skulle fånga med munnen i luften och grejer. Så gjorde han ett jättefint rishjärta till mig :)
Efter det blev det utgång först till en pub och sen sa vi hejdå till Sally och Oli och drog in till The Roxy där vi skakade rumpa hejvilt. Promenaden nerför Oxford Street vid fyra tiden var ett minne för livet. Träffade på en svensk lite random person och fick en "Oscarstatyet", Kan inte riktigt förklara det där men det var kul!
På lördagen vaknade jag upp med toppen väder utanför fönstret så Bella och jag tog en hel dag i Hyde Park. Där vi bland annat kastade gummibjörnar. Sen drog vi till mig och satt barnvakt men så fort Oli och Sally kom hem drog vi in till Oneills och dansade natten lång.
Idag var båda två dock helt slut körda så vi gick på bio och såg Dark Shadows, med Johnny Depp. ASBRA tyckte jag i alla fall :) Och nu ska jag krypa ner i min sköna sång och sova gott!