Sidor

onsdag 28 september 2011

Far och dotter dag


Dagen startade på Scandichotell med asgod frukost!
Sen blev det en tur till stugan


Fiskesnygg hallååå!

En pappa som kämpar med att ro



Det nhär var den största fisken vi fick

Mys


Mor och dotter dag

Mor och dotter mys startades i simhallen med träning
Ansiktsbehandlingar på Hagdhals

Mamma la en guldmask som gjorde henne galet blank. Därför sminkades hon efteråt!

Och jag också ;)

Sen mötte vi upp Hedda och Kicki och såg Niceville på bio

Mys


Lugg?

Jag vill ha lugg lugg lugg!!! En fin 60talare tänkte jag :D Men, jag vet inte om det är värt att roa en frisör med det. Borde man inte klara av att klippa det själv? Hur svårt kan det va liksom?






måndag 26 september 2011

Mysdagar

Det bästa med att man ska flytta är att folk verkligen visar hur mycket de älskar mig och kommer sakna mig. Hela den här veckan är en stor lista på människor jag ska träffa innan flytten. Idag är det mammas lediga dag så vi ska ha mor och dotter mys hela långa daaaagen! Dagen avslutas med bio med en annan mor och dotter :)
Imorgon då är pappa ledig och vi ska ha en far och dotter dag :D Vet inte vad vi ska göra en men det blir nog mysigt!
Lovar att uppdatera er med bilder från mina framtida mysdagar. Vi börjar med mor min :)

En vecka kvar

Tills mina fötter går på engelsk mark... Sjukt, kul. Idag ska jag börja packa. Ångest över denna dag asså. "Börja packa dagen from hell". Jag vet inte vad jag ska ta med... Men hur ska man kunna packa till en utomlandsresa till ett ställe där man ska vara på obestämd tid? Det går ju inte? Hur gjorde ni andra? Alva hur gjorde du? Om ni har några packnings tips så snälla skriv dom till mig!

Annars får ni ha en toppen dag!
Igår döpte sig denna lilla gulleplutt. Min älskade bror Anton som har gått och blivit 12 år. Helt galet, när hände det?

lördag 24 september 2011

Insperation

Igår var ju som sagt på mitt sista möte på Itrim. Blandade känslor måste jag säga. Är jag verkligen redo för att ta tag i detta helt själv. Som tur är så träffade jag på världens sötaste coach. Linnéa. Hon var toppen! Gav mig ny inspiration och lugnade ner mig inför London. Vi kom överrens om massor av bra saker och hon visste verkligen vad hon skulle svara på alla frågor!
Hon gjorde det klart för mig att flytten inte borde vara något som förstör, tvärt om så är det en ny del i mitt liv som börjar med nya grejer att ta tag i. Jag kan ju vara precis vem jag vill i London. Behöver ju inte vara den Amanda jag är här. Självklart menar jag inte att jag ska spela någon annan men att nu startar en nytt liv med nya ideal att leva efter. Träningen är nog detallra viktigaste för maten vet jag kommer att vara svår i London! Så funderar på att skaffa Pt eller något. Får se hur det blir men motivationen är på topp igen! Hurrraaayyy :D Tack Linnéa!

Snart kommer den här snyggingen till mig för vi ska träna lite till konserten vi har idag :)

fredag 23 september 2011

10 dagar kvar

Nu börjar verkligen nedräkningen på riktigt. Kan inte fatta att Jag om 10 dagar befinner mig i London och mitt nya hem! Det är verkligen helt sjukt! Jag ser så galet mycket fram emot det men samtidigt är jag livrädd. Amanda Andersson, hon ska väl inte göra sånt här? Inte alls likt mig...
Allt börjar i alla fall falla på plats nu. Har fixat alla viktiga grejer som undersökningar hos tandläkare och läkare och har dessutom snart fixat alla presenter jag ska ha med :) På måndag ska jag provpacka lite. Får se hur mycket plats det finns... Har lite ångest för det där. Vill ha med mig allt!!! Att veta att jag inte kan packa ner alla mina älskade skor gör ont i själen. De är ju mina små bebisar.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för jag har mitt sista enskilda möte på Itrim idag. Ska bli spännande och tror det är en puff i rätt riktning!
Minns när jag var i den här åldern och nu ska jag ta hand om barn i samma. Hur gickd et så fort?