Sidor

måndag 5 december 2011

Världens bästa sportbh!

Om ni funderar på att köra en bra sportbh köp den här! Det är helt UNDERBAR! Haha trodde inte man kunde bli förälskad i en sportbh men tydligen kan man det.
Den här är korsad i ryggen och där det alltid skär in i axlarna är det små insydda kuddar! Helt bäst helt enkelt.
Märket är Röhnisch och jag köpte den på Stadium för ca 300kr. Finns i blått, rosa :)


Sitter i min säng och tänker tillbaka på helgens strapatser. Underbart! Har haft en toppen helg verkligen. Nu väntar jag på Sallys syster och valp som ska komma hit och jobba lite. De har ingen nyckel så jag måste öppna åt dem. Sen ska jag iväg till gymmet igen. Jag trivs där och jag känner att min kropp trivs med all träning den får. Den mår bra av det!
Jag vill verkligen köra stenhårt och bli riktigt slimmad och fin. Det kommer ju dock tyvärr inte gratis... Så får jobba som ett fån men det är det värt när jag får reslutat!

Till alla andra där ute som håller på med Adventutmaningen Tell me how it goes! Vill verkligen veta! Jag har än så länge tappat 5 kg och 5 cm runt magen min. Jag har tränat alla vardagar förra veckan utom fredag. Och jag har ätit regelbundna måltider. Alla de sakerna är det jag har bestämt att göra och nu också avklarat. Men nu börjar en ny vecka med nya saker att ta tag i och vet ni vad!! Snart är det JUL :)
Puss på dagen. Nu drar jag till da gym.

söndag 4 december 2011

Diamonds are a girl's best friend

Min födelsedagspresent från mamma och pappa

Tårar


Jag vet att den sprids överallt och jag vet att det är viktigt. Seriöst ni måste se den här filmen jag gråter som en idiot och jag tycker så sjukt synd om den här killen och känslan av att veta precis hur det känns gör mig illamående. Om ni läser det här och känner igen er post it on your blog! Jag tror det är viktigt att man förtår hur sjukt mycket ord och handling kan såra någon. Be strong <3

Tacoooooosss!!!

Hade en sjukt fin kväll igår. Alexander och jag köpte och lagade SVENSK tacos åt den, drack vin och hade det wünderbart! Sedan blev det Heaven där vi dansade hela natten lång.
Har bott själv den här helgen och det har varit så sjukt skönt! Har kunnat göra precis vad jag vill, tex igår så kom jag hem 4 och satte mig i soffan och såg på Friends. Ingen behövde väckas av det och jag kunde bara vara jag helt själv. Det är sååå underbart att få vara ensam! Längtar så jag dör efter en egen lägenhet! Bo själv, göra vad jag vill, stöka ner och städa mitt i natten. Jag kan göra precis vad jag vill! Det längtar jag efter!












lördag 3 december 2011

Sjung bara sjung

Igår sjöng jag på en stor pub i centrala London, och det var något av det roligaste jag gjort! Hade med mig fina Bella och Julie och vi dansade rumpan av oss.
Apropå att dansa av sig rumpa så har jag tappat 5 kg! I FEEL GOOD! Alla går upp i vikt här men jag går ner trots en evig kamp mot allt onyttigt. Det känns underbart!

Idag kommer vara en underbar dag! FÖR JAG ÄR ENSAM TILLS IMORGON KVÄLL! Har hela huset för mig själv så ikväll kommer fina fina fina Alexander hit och vi ska laga "svensk" tacosm. och sen blir det nog lite utgång också. Mycket trevligt med andra ord! Älskar mina vänner de är underbara och finns alltid där när man är ensam.

Vad gör ni idag?
Nu när jag är ensam så får jag prata med mina vänner William och Kate :)

torsdag 1 december 2011

Stress tordag

Vill lägga mig när och bara sova till klockan 12 men vet att det inte funkar så ska tvinga mig iväg till gymmet nu tänkte jag... Idag kommer vara å sjukt stressigt med massor att göra så måste bli lite pigg och det funkar bäst med träning! Vad gör ni idag?
Här får ni lite bilder på världens sötaste unge som är bäst på så kallade funnyface!;)