Sidor

måndag 5 december 2011

Sitter i min säng och tänker tillbaka på helgens strapatser. Underbart! Har haft en toppen helg verkligen. Nu väntar jag på Sallys syster och valp som ska komma hit och jobba lite. De har ingen nyckel så jag måste öppna åt dem. Sen ska jag iväg till gymmet igen. Jag trivs där och jag känner att min kropp trivs med all träning den får. Den mår bra av det!
Jag vill verkligen köra stenhårt och bli riktigt slimmad och fin. Det kommer ju dock tyvärr inte gratis... Så får jobba som ett fån men det är det värt när jag får reslutat!

Till alla andra där ute som håller på med Adventutmaningen Tell me how it goes! Vill verkligen veta! Jag har än så länge tappat 5 kg och 5 cm runt magen min. Jag har tränat alla vardagar förra veckan utom fredag. Och jag har ätit regelbundna måltider. Alla de sakerna är det jag har bestämt att göra och nu också avklarat. Men nu börjar en ny vecka med nya saker att ta tag i och vet ni vad!! Snart är det JUL :)
Puss på dagen. Nu drar jag till da gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar