Sidor

torsdag 7 april 2011

2 dagar kvar

PÅ LÖRDAG FÅR JAG ÄTA LUNCH! Så. sjukt. galet. värt. Har inte ätit nån riktig mat på 3 månader. Kommer inte ens ihåg hur det smakar. Får ju inte äta vad som helst men ska nog äta lax och morötter i ugn typ. Gott!

Idag har jag köpt en träningsdagbok! Där ska jag börja skriva vad jag ska träna för något i kommande veckan så jag vet att det verkligen blir av. Jag har ju en liten förälskelse i skrivblock. Finns inget bättre än att börja skriva i ett nytt block! Så nu ska jag verkligen skärpa till mig och verkligen skriva ner allt och sen göra det också! Peppa :D

Mina tränings mål:

1. Simma minst en gång i veckan.

2. Gå på ett pulspass minst en gång i veckan.

3. Träna någon sorts träning varje dag hemma!


Så här såg jag ut när jag fyllde 18 den 26 Novmber. Jag kommer ihåg att jag tyckte att jag var fin i min nya kjol men när jag ser bilden nu blir jag så sjukt ledsen. Den där tragiska människan på bilden finns inte mer och ska aldrig få komma tillbaka!!! Jag hatar henne. Det kan jag helt ärligt säga att jag gör. Det fanns inget med henne som jag tyckte om. Det är så skönt att få lämna det där livet bakom sig och fokusera på något annat, nytt och bättre. Jag längtar tills jag nått min målvikt och bara kan fokusera på att träna mig till den perfekta kroppen! Det roliga nu är att jag inte akn ha den där kjolen längre. Den trillar av!!!

onsdag 6 april 2011

Magont

Det här med min konstiga mage är ju ett mysterium! När som kan den få ett ryck och bara göra så sjukt äckligt ont. Jag har aldrig fattat va det kommer ifrån. 2 gånger förra året blev jag inlagd över natten på sjukhuset för att de ville observera mig eftersom det var så konstigt med min magsmärta. Ingen hittade något fel.
Får fortfarande så där ont ibland. Idag tillexempel. Fick så äckligt ont att jag knappt kunde röra mig. Så ringde pappa som hämtade mig (han var som tur är ledig idag) och så åkte jag hem och satte mig i badkaret. Efter en halvtimmes spolande med varmvatten på magen så släppte smärtan lite. Har fortfarande sjukt ont och har svårt att röra mig.

Tänkte ju gå till Platens ikväll men det blev inget med det nu då. Attans säger jag bara!

Vill känna mig frisk och bra!

Gårdagen

Gud va kul jag hade igår kväll. Jag och pappa åkte ju på VIPvisning på brothers and sisters och jag hade skit kul. Matilda var också där tillsammans med hennes kille Markus.
De visade kläder, make up artister visade vad man passade i, en frisör/stylist visade hur jag skulle göra med mitt hår för att få fina lockar och vilken balfrisyr jag borde ha och naked juice bar bjöd på smoothies. En sjutk bra kväll. Dessutom så har jag världens gulligaste pappa som köpte en par byxor och en klänning till mig. Byxorna ville jag jätte gärna ha och vad det gäller klänningen så sa pappa att det spelar ingen roll om du gillar den eller inte. Jag köper den och så måste du ha den för den var skit snygg. Tur att jag gillade den då ;)


Nu ska jag snart åka till skolan för lite körövning. Och då menar jag sjung-körövning och inget annat. Haha.


Hoppas ni får en toppen dag!

tisdag 5 april 2011

VIPkväll

Har blivit bjuden till en VIPkväll med Brother and Sisters inne i stan. Speciellt för Itrim medlemmar. Jag fick ta med mig en vän så pappa fick följa med :) Kommer fota lite så ni får se hur det gick :)

måndag 4 april 2011

ÄLSKADE SKOR

VILL HA DEM! Dör lite innombords när saker kostar pengar. Pengar som jag inte har.... Nej jag blir bara ledsen nu. Hatar när man så gärna vill ha något!

12 veckors träff

Idag hade jag möte på Itrim med Jessica. Det har nu snart gått 12 veckor (på lördag) och jag ska få äta lunch då :D så vi pratade om hur saker gått och hur jag utvecklats som person både fysiskt och psykiskt. Dessutom satte vi nya mål. Mycket träning säger jag bara! :D
Jag är nöjd över mina prestationer. Har tappat massor av fett och bara lite vatten och muskelmassa. För er som inte vet det så tappat man alltid muskelmassa när man bantar. Men jag ska jobba upp musklerna mycket när jag nått mitt viktmål som det bara är ca 9kg kvar till :)


Nu ska jag snart äta lite kvällsmat och njuta av att jag är jag och att Åke-provet är klart!

Puss

Jag och sötJohan (som jag förövrigt spelar mot i Hair) i Idolkön. Han var verkligen hur snäll som helst mot mig igår!

fredag 1 april 2011

JAG ÄR KÄR!

KOLLA SKORNA! Jag smäller av! Jag älskar dem. Ingen som har 699:- över? Jag kan ta dem :)