Sidor

måndag 5 september 2011

TrueBlood

Sjukt. Bra. Serie.
Jag är ju en serienörd så det bara skriker om det och nu har jag börjat kollar på True Blood. Har hört så mycket om den och jag har läst böckerna så tänkte att det var på tiden att kolla upp den. Så jag hittade denna sida http://www.free-tv-video-online.me/internet/true_blood/index.html där du kan se alla avsnitt gratis! Och det är inget jobbigt sånt där grejs med att "nu har du tittat 70 minuter var vänlig vänta en timme och du kan kolla igen". Nej, du kan kolla hela tiden utan avbrott och det är det jag har gjort... Herre jösses ni förstår inte vad jag har förälskat mig i den här serien! All vaken tid har blivit en enda stor True Blood grej. Jag har betat av över 2 säsonger på lite mer än en vecka! Det är ju helt sjukt!
Jag tänker till och med på olika grejer de säger i serien och står och matar repliker i skallen, och när jag jobbade igår och skulle hämta bröd i frysen fick jag en känsla av att det var en vampyr där inne. I know... Jag är galen.
Om man skulle vara ett övernaturligt väsen av något slag så skulle jag välja att vara en skiftare. Det är en person som kan byta skepnad till ett djur. Jag skulle då förvandla mig till höna, värpa ett ägg och sen äta det till frukost :D AWESOME!

Nej nu är det dags att sluta skriva innan ni tror att jag har tappat det helt känner jag...

1 kommentar:

  1. åh tack amanda för att du tipsade om denna underbara sida (jag behöver fett med gossip girl om kvällarna när jag stretchar) puss

    SvaraRadera