Sidor

lördag 24 september 2011

Insperation

Igår var ju som sagt på mitt sista möte på Itrim. Blandade känslor måste jag säga. Är jag verkligen redo för att ta tag i detta helt själv. Som tur är så träffade jag på världens sötaste coach. Linnéa. Hon var toppen! Gav mig ny inspiration och lugnade ner mig inför London. Vi kom överrens om massor av bra saker och hon visste verkligen vad hon skulle svara på alla frågor!
Hon gjorde det klart för mig att flytten inte borde vara något som förstör, tvärt om så är det en ny del i mitt liv som börjar med nya grejer att ta tag i. Jag kan ju vara precis vem jag vill i London. Behöver ju inte vara den Amanda jag är här. Självklart menar jag inte att jag ska spela någon annan men att nu startar en nytt liv med nya ideal att leva efter. Träningen är nog detallra viktigaste för maten vet jag kommer att vara svår i London! Så funderar på att skaffa Pt eller något. Får se hur det blir men motivationen är på topp igen! Hurrraaayyy :D Tack Linnéa!

Snart kommer den här snyggingen till mig för vi ska träna lite till konserten vi har idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar