Sidor

fredag 23 september 2011

10 dagar kvar

Nu börjar verkligen nedräkningen på riktigt. Kan inte fatta att Jag om 10 dagar befinner mig i London och mitt nya hem! Det är verkligen helt sjukt! Jag ser så galet mycket fram emot det men samtidigt är jag livrädd. Amanda Andersson, hon ska väl inte göra sånt här? Inte alls likt mig...
Allt börjar i alla fall falla på plats nu. Har fixat alla viktiga grejer som undersökningar hos tandläkare och läkare och har dessutom snart fixat alla presenter jag ska ha med :) På måndag ska jag provpacka lite. Får se hur mycket plats det finns... Har lite ångest för det där. Vill ha med mig allt!!! Att veta att jag inte kan packa ner alla mina älskade skor gör ont i själen. De är ju mina små bebisar.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för jag har mitt sista enskilda möte på Itrim idag. Ska bli spännande och tror det är en puff i rätt riktning!
Minns när jag var i den här åldern och nu ska jag ta hand om barn i samma. Hur gickd et så fort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar