Sidor

måndag 12 september 2011

Firardag...

...hade jag igår! Först klara man av att fixa både teorin och uppkörningen vilket betyder KÖRKORT och sen åker man till tandläkarn och får svaret du har jätte fina tänder och perfekt tandhygien. :D INGA HÅL ALLTSÅ! Så allt igår var toooppen vilket måste firas så jag köpte hem Ben and Jerrys och lite annan glass för att ha på kvällen tillsammans med la familla och mormor. Och pappa och mormor fixade världens grattistillkörkortet-middagen till mig med oxfilé och majskolv och grejs! HAPPY GIRL :D

Idag går dock den 100% nyttigheten igång igen. Ska jobba hela dagen... Pepp, pepp, pepp...

Hörs sedan !

1 kommentar:

  1. Jaa! Jag tycker att ni är modiga!! :D Hahah! Det enda jag vågar göra är att byta till mittbena liksom ;) hahaha :D

    SvaraRadera