Sidor

onsdag 2 maj 2012

Mitt första farväl

Asså seriöst var det betydligt jobbigare än vad jag trodde att träffa Mareike i dag och säga hejdå. Vi hade i alla fall en mysig lite fika och trotsade det dåliga vädret och satt ute. Dock frös jag ihjäl och mina händer var blå men det var fint ändå! Och jag ska förhoppningsvis komma till Berlin och hälsa på henne när hon flyttat dit i höst. Flytta från London till Berlin... Suck, själv flyttar jag London - Linköping. Inte lika coolt kanske... Men ser ändå fram emot det på något konstigt vis. Linköping är ju trots allt min hemstad och jag har mitt hjärta och mina minnen där. Längtar till sommar när man tar en runda på stan prövar alla roliga kläder man kan hitta på myrorna och sen går till Bosses Glassbar och köper universums största glass och sätter sig i Domkyrkoparken och äter den och snackar skit. Eller när man promenerar runt Stångån och matar änder. 
Har dock kommit på att jag inte har så många vänner kvar i Linköping. Finns liksom inte så många kvar där som jag varit sådär riktigt tight med. Kan man hitta nya vänner i Linköping eller känner man redan alla? Hm det är frågan den ;)

Har ju i alla fall min Bella i Linköping. Tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar