Sidor

tisdag 1 maj 2012

En vecka

Nu har jag hållit på med min måltidsersättning i en vecka. Det känns bra faktiskt och jag saknar inte mat så mycket heller, saknar mer det som hör maten till, typ, gå och äta med Bella på världens bästa resturang eller ha myskvällar när jag sitter barnvakt. Hm, okej jag kanske saknar maten lite då med tanke på att GBK utan maten inte blir världens bästa resturna och att myskvällar utan en god middag inte blir lika mysiga. Men jag är i alla fall inte hungrig! Alltid något? Men om jag fick välja exakt vad som helst skulle det blir en sån här hamburgare från GBK. VÄRLDENS.GODASTE.MAT. Slår tacos! Det ni ;)


Jag har beslutat att inte väga mig än. Jag ska spara det tills att jag känner skillnad och än så länge så gör jag inte det så värst mycket. Vore ju kul med ett stort resultat liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar