Sidor

onsdag 2 maj 2012

Godmorgon bloggen

Har precis skickat iväg två av barnen och nu blir det att fixa lite grejer innan Phoebe ska till skolan. Ska träffa Mareike, en vän från Tyskland som jag träffade här, för en fika vid 10. Känns så konstigt att gå på just den här fikan för det är liksom lite som en "hejdå" grej. Känns så hemskt på något sätt för jag har haft minnesvärde (om än lite sjuka) upplevelser med den där människan och nu säger man hejdå och vet liksom inte om man ses igen. Lite läskigt på något sätt. 

Förövrigt var jag på bio med Bellabus igår och såg The Hunger Games. HERREGUDVABRADENVA! Dock utspelar den sig typ på samma sak som jag hade i en mardröm när jag var liten. Därför var filmen så himla obehaglig ibland. Och sjuk... Hoppas att det inte är vår framtid! :)

Nej nu ska jag göra i ordning mig. Puss och kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar