Sidor

söndag 6 maj 2012

"Do you want to go to a real party?"

Hallå söndag! Vart tog helgen vägen?? Ingen som vet, ingen som vet! Men kul har jag haft i alla fall. I fredags blev det en lyckad danskväll på The Roxy och vi hade hur kul som helst! Och när vi lämnar The Roxy för att gå mot bussen hör vi 3 killar bakom oss som klämmer i med Sommartider hej, hej sommartider. Jag vände mig om och utbrast glatt i ÄR NI SVENSKAR :D! Sen stod vi och larvade oss med dom i en kvart innan det blev bussen hem.
Igår så gick Bella och jag till ett fancy fancy POSH place och betalade massor av pengar för ingenting egentligen. Bella och jag garvda när vi gick där ifrån för hela stället och personerna i det var så , körda är rätt ord. Man betalar dyrt inträde om man ens kommer in och sen FEM PUND i garderob. Du måste vara klädd dress to impress, det vill säga sexig klänning och högklackat. Sen så måste du vara på någons gästlista  och den personen har ett bord. Till det bordet kommer det juice och vodka så man ska blanda sin egen  drink men det finns inte tillräckligt till alla så alla står och trängs. Bella tyckte det såg ut som en skolutflykt och alla barnen ville ha sin macka och lärarna hade panik och skrek på varandra för det inte räckte... OCH HUR DANSAR DOM!!?? Jösses asså. Ett typiskt jag viftar på höften till höger, till vänster och sen höger igen. Nej vet du vad, det är inte riktigt min stil asså!
Bella och jag tyckte det kändes som om vi var i förstaklass på Titanic och så skulle vi säga till alla "Do you want to go to a real party?"  och sen ta med dom till O´neills, Walkabout eller The Roxy. Haha... Stackars människor. Det där gör jag inte om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar