Sidor

lördag 3 december 2011

Sjung bara sjung

Igår sjöng jag på en stor pub i centrala London, och det var något av det roligaste jag gjort! Hade med mig fina Bella och Julie och vi dansade rumpan av oss.
Apropå att dansa av sig rumpa så har jag tappat 5 kg! I FEEL GOOD! Alla går upp i vikt här men jag går ner trots en evig kamp mot allt onyttigt. Det känns underbart!

Idag kommer vara en underbar dag! FÖR JAG ÄR ENSAM TILLS IMORGON KVÄLL! Har hela huset för mig själv så ikväll kommer fina fina fina Alexander hit och vi ska laga "svensk" tacosm. och sen blir det nog lite utgång också. Mycket trevligt med andra ord! Älskar mina vänner de är underbara och finns alltid där när man är ensam.

Vad gör ni idag?
Nu när jag är ensam så får jag prata med mina vänner William och Kate :)

torsdag 1 december 2011

Stress tordag

Vill lägga mig när och bara sova till klockan 12 men vet att det inte funkar så ska tvinga mig iväg till gymmet nu tänkte jag... Idag kommer vara å sjukt stressigt med massor att göra så måste bli lite pigg och det funkar bäst med träning! Vad gör ni idag?
Här får ni lite bilder på världens sötaste unge som är bäst på så kallade funnyface!;)





onsdag 30 november 2011

Middag

Fixar middag för Bella idag :) Det är det bästa med att sitta barnvakt där man bor! Man kan rota i alla skåp och göra världens måltid! 3 rätters mums mums! Hoppas hon är hungrig annars blir det problem.. haha...

Lyssnar som en galning på alla Wicked låtarna. Fy tusan vad jag älskar dom! Det är verkligen världens bästa musikal. Ni måste se den. Jag ska lätt se den igen! UTAN TVEKAN!

Gymma gymma gymmaaa

Jag har nog för en gångs skull startat ett sunt beroende! Jag älskar mitt gym! Går dit varje morgon och bara är. Kör crosstrainer och lyssnar på musik eller tittar på tv, kör massor av styrka på maskiner samtidigt som Adele ljuder i öronen! Wünderbart!
Nu har jag duschat och sitter i handukar och myser vid datorn men snart måste jag gör iordning mig för kl 12 ska jag hämta Phoebe på daycare. Sen blir det lunch hos Nanny Emma och hennes urgulliga ungar var av en är en bebis som är sååå mysig!
Mamman och pappan här hemma åkte nyss för att köpa en julgran, för idag ska vi antagligen julpynta. Det ska bli hur kul som helst! Jag julpyntar alltid tidigt hemma och alla tycker jag är tokig men här i London julpyntar man tidigt and I love it!
Är lite stolt över att jag börjat handla julklappar också. Jag iofs brukar jag vara färdig med alla presenter så här dags men i år har det hänt så mycket annat. Det viktigaste presenterna är färddiga men har typ handlat 10% av det jag ska... Det här kommer svida i fickan! Haha.

Amanda tipsar: Börja lyssna på julmusik NU. Då kommer du mer i stämning och stressar inte upp dig så mycket över allt julstök. Om du inte gillar traditionella julsånger http://www.youtube.com/watch?v=qIYVcdcYD18.

Godmorgon soltrålar!

Vaknar 7 som vanligt för att börja jobba i rummet bredvid. Låter alltid lika konstigt... Men fick precis en timma extra ledigt på förmiddagen så ska sova lite innan gymmet :D vääääärt!

tisdag 29 november 2011

Tjockis

Det är jag det. Eller jag känner mig så idag. Konstigt att jag gör det med tanke på att jag bara äter nyttigt nu? Någon som vet varför det blir så i början när man är nyttig? Är det gifter eller något som lämnar kroppen? Haha gud va äckligt det låter! :)

Jag är 19

För er som inte visste det så fyllde jag 19 i lördags och min kära familj plus mormor var här och firade (thats why jag har varit så frånvarande). Men nu är jag back on track. Jag fick helt SJUKA presenter och då menar jag SJUKA!!! Måste ta en bild på presenten från mamma och pappa! Här är en ledtråd, den är i vittguld, man har den på fingret och det glittrar MYCKET! :)

Jag hade världens bästa tid med min familj. Det var sååå mysigt! Här är lite bilder på det vi gjort!