Sidor

fredag 29 april 2011

Italien :)

Ojojoj va bra vi har det!!! Idag har vi tävlat. Det gick helt okej. Vi kommer inte vinna men ändå :P Malaysia (hur tusan stavas detXD) var sjukt duktiga! Mega imponerad. Körledaren gillade Slovenien bäst men det gjorde verkligen inte jag. Skumt hur olika man kan tycka alltså.

Nu ska vi snart in till Venedig och förbereda för körkonserten i en kyrka där ikväll :) Ska bli kul att se Venedig igen. Gillar ju stället :)

nej nu ska jag se lite sex and the city och äta banan. Puss

måndag 25 april 2011

Slööö

Har varit super slö vad det gäller bloggen. Det har varit mycket fara och fläng den här påsken vilket har relaterat i att bloggen blivit lidande. Och inte blir det väl bättre nu när jag ska till Italien och tävla med kören...

Den resan ska iallafall bli hur rolig som helst!! Har dock packat sjukt dåligt. Men det var så mycket som skulle tvättas så jag skyller på det ;)


Under resan så ska jag och Frida Ryman bo ihop i ett rum! Kommer bli AWSOME! Vi ska ut och spinga och gå morgonpromenader också. Känner att det behövs efter en helg med mycket mat. Har hållt mig ifrån kolhydraterna men det hjälps inte när all annan mat innehåller på tok för mycket kcal!


Bloggar ett hejdå inlägg ikväll :) Kommer sakna bloggen när jag är borta. Det är så skönt att få gå in här och skriva av sig och veta att alla läsare är så snälla och stöttar. ´



(En somrig blid från Elins och mitt bästismys igår)




Puss

onsdag 20 april 2011

Spring Manda Spring

Har tagit en joggingtur idag igen. Körde bara löpning i spåret så det blev 2,8km löpning och 2km powerwalk :) Jobbit att springa i brorsans löpardojor bara! Har inge egna.. Men hoppas att jag får det i påskägget :) en bra grej istället för godis!



Nu sitter jag och kollar på Leila Bakar. Åh va jag älskar matpogram! Älskar alla sorters matprogram men inget slår Leila Bakar! Hon gör jämt så sjukt vackra och goda saker! Och bakade grejer är roligare än mat att titta på. Man kan göra så sjukt fina grejer som är bakade. Muffins, tårta, kakor, bröd ja allt går att göra skitfint :)

Nu ska jag packa upp väskan, äta grillat och fortsätta designa min raportt.


Puss

Dublin bilder

Så här såg lite av Dublin resan ut för min del:







































































tisdag 19 april 2011

Hemma igen!

Gud va mysigt jag haft det! Helt sjukt vad mycket pengar jag spenderat. Jag kan rekommendera alla att åka till Dublin. Hela staden och landet andas mysiga pubar, snälla irländare och vacker natur! En helt underbar semester kort och gott. Lovar att jag ska lägga ut massor av bilder imorgon. Har shoppat massor av saker ni ska få se :)

Imorgon blir det träning i simhallen. Ska simma längder eftersom jag verkligen måste komma igång nu till Vansbrosimmet. 3km simning i strömt vatten kräver träning! Börjar bli lite nervös nu faktiskt! Dessutom känner jag att efter en sunkig weekend i Dublin utan träning så behöver mina muskler en rejäl omgång ;)

Nu ska jag sova. God natt<3

onsdag 13 april 2011

Hair premiär!

Äntligen är det dags! Klockan 19.00 ikväll har vi premiär. Ska bli sååå galet roligt. Något man jobbat med så länge och så är det plötsligen dags! Helt enormt.

Har du lust att komma så är det på Saga Teatern i Linköping 19.00. Det finns få biljetter kvar.
Nu ska jag snart göra iordningen mig för att åka in till genrepet. Jag sitter i sminket så därför måste jag vara i god tid så jag kan sminka alla.
Ha en bra dag!

måndag 11 april 2011

Mat och 4 km

Hade glömt hur allt smakar men mat är sjuuuukt gott. Har ätit sallader från salladsbaren 2 dagar i rad nu. Tonfisk är ju såå grymt gott. Går inte och säga annat. Det passar mig perfekt att få äta där. En bas på isbergssallad och sen 5 ingredienser extra och då kan jag välja precis vilka bra och nyttiga saker jag vill. Eftersom jag måste mäta vad jag äter i rätt mängd protein mm så passar det prima!

Imorgon blir det en lunch hemifrån. Lax med röbettor och broccoli :D Gud så gott!

Ska ta mer bilder det lovar jag. Det är så sjukt mycket med hair just nu men ska bli bättre! På lördag åker jag till Dublin med mamma och grannar! Ska blir sjukt kul och ska försöka uppdatera er därifrån.


Vill ni veta en sak! EN HELT SJUK SAK! Igår sprang jag och Frida 4 km! JAG SPRANG HELA TIDEN! FATTA!!! Har aldrig sprungit så långt utan att stanna. Jag var inte ens så trött som jag trodde jag skulle bli. Är överlycklig och sjukt trött i kroppen sen igår. Underbart!

Nu ska jag sova. Tidigt imorgon med Hair. Puss och nattinatt!

Snygg bild från förra fredagen när min kusin Sara sov över :)