Sidor

lördag 4 februari 2012

Sovmorgon

När hade jag det senast? Jag vet faktiskt inte. Jag har allid planerat saker på dagarna under helgen så därför så måste jag ställa klockan. Men inte idag! Jag la mig klockan 11.55 och gick upp 11 heeeelt uunderbart! Nu mår jag toppen och taggar det dagen har att komma med. Framför allt så taggar jag ikväll när jag ska få träffa massor av trevligt patrask, haha. Undrar vad jag ska ha på mig dock, hmm.

Just nu sitter jag i sängen och äter naturella riskakor. Vet inte om det är gott eller inte för det smakar ju inget, hehe, men det är gott att knapra på något.


Jag måste bara ge en eloge till min kära mor. Hon är så vansinnigt duktig och har hängt på mig i hela viktrasargrejen. Hon har gått ner nästan 5 kg på kort tid. Hon är såå duktig. jag är stolt. Hur går det för er där ute i världen?
Hon är så fin min mor. Och snygg. Även om det kanske inte framgår så tydligt i den här bilden ;)

fredag 3 februari 2012

Hur man vet att man är ensam

Man pratar med en bot på datorn... Och vadå ska den här vara smart? Låter det här smart?

Fredagsmys

Hade planer för ikväll men de ändrades så nu sitter jag fixad och dan och ska vara, hemma. Det blir mys med film och mjukiskläder i sängen istället. Så det kan gå.
Hoppas ni har ett riktigt mysigt fredagsmys?


Picknick

När det är minusgrader ute och 3 åringen bestämt vill ha picknick, då får man göra det bästa av situationen. Hon tyckte det var hur roligt som helst att plocka ihop vad som skulle vara med på picknicken. Vindruvor, russin, pasta, skinka, ost kakor mm. Blev en riktigt lyckad utflykt och inte alls lika jobbig att städa efter eller omständigt efter maten var klar ;)



Mina nya skor

Igår blev jag förälskad. Så jag köpte dom från H&M för 24 pund. Jag älskar dom! Vad tycker ni?




torsdag 2 februari 2012

Lyckost!

Vaknar upp trött om bara den för satt uppe sent igår med Sally och såg på film. halv 1 gick jag och la mig och 7 ska man upp och jobba. Kännde hur min kropp skrek nej, nej, nej!
Men, när jag skulle ta med Phoebe till skolan så kom Oli hem från jobbet och tog henne istället. Och tydligen ska Sally och Oli ta med henne på lunch så helt plötsligt är jag ledig till 4! Det firas med en vistelse till Westfield :) Hurra!

Hörs senare!

onsdag 1 februari 2012

Migrän

Älskar mina föräldrar. Men några saker önskar jag att jag inte har i generna. Migrän tillexempel. Nu kollapsar jag. Hejdå.