Sidor

lördag 4 februari 2012

Sovmorgon

När hade jag det senast? Jag vet faktiskt inte. Jag har allid planerat saker på dagarna under helgen så därför så måste jag ställa klockan. Men inte idag! Jag la mig klockan 11.55 och gick upp 11 heeeelt uunderbart! Nu mår jag toppen och taggar det dagen har att komma med. Framför allt så taggar jag ikväll när jag ska få träffa massor av trevligt patrask, haha. Undrar vad jag ska ha på mig dock, hmm.

Just nu sitter jag i sängen och äter naturella riskakor. Vet inte om det är gott eller inte för det smakar ju inget, hehe, men det är gott att knapra på något.


Jag måste bara ge en eloge till min kära mor. Hon är så vansinnigt duktig och har hängt på mig i hela viktrasargrejen. Hon har gått ner nästan 5 kg på kort tid. Hon är såå duktig. jag är stolt. Hur går det för er där ute i världen?
Hon är så fin min mor. Och snygg. Även om det kanske inte framgår så tydligt i den här bilden ;)

1 kommentar:

  1. Amanda, för mig går det inte alls att mista några kilon. Jag bara äter o äter, dessutom fel mat! Att det ska vara så svårt. Måste skärpa mig! Kram

    SvaraRadera