Sidor

torsdag 10 november 2011

Sjuk

Jaha då har man ingivit en sjukhet i London också! Dock brukar jag vara sjuk en dag och sen blir jag frisk så hoppas på det idag med! Sover konstant och sen blir allt bra igen :)

Ska lägga in lite bilder tänkte jag snart. Va ska man annars göra en dag som denna liksom?

måndag 7 november 2011

Westfield

Ett av Londons största shoppingcenter. Visar vad jag köpt imorgon. God natt!

Virgin Active

Så här ser man ut när man varit ute och gjort London en helg och inte har något smink på sig :) Pigg med andra ord, eller??? Ses efter träningen!

Morgon

Så börjar den vanliga veckan igen. Tråkigt men skönt. Min kropp behöver nog det kan jag tänka mig.
Vaknar klockan 7 av att mitt alarm går på och millisekunden efter det att en liten flicka vid namn Coco står och tittar in genom dörröppningen. "Yes Coco, you're allowed to cuddle in my bed for a few minutes..." Sen påklädning, frukost och slipsknytning och hårborstning. Allt är så sjukt avancerat med klädseln här. Eftersom de har skoluniformer så måste allt vara perfekt. Hade stora problem med det första veckan. Sally (mamman) knöt alltid om slipsen jag fixat på Oscar... Men nu börjar jag få in tekniken :) Skulle seriöst kunna jobba som slipsknytare. Eller vänta det gör jag ju. Kind of?

Nu väntar jag på Sallys syster som ska komma hit och jobba. Hon har ingen nyckel så jag måste släppa in henne. Sen tänkte ajg dra vidare till gymmet :) Älskar mitt gym. Enkelt, stort och modernt. Mycket pass och många maskiner!


söndag 6 november 2011

Söndag

Godis, chips och glass. Gott men inte bra! Antar att en helg med lite sömn och lite mat resulterar i en dag med skit grejer. Imorgon ska det dock bli ändring på detta! Åker till gymmet imorgon :) Har ett världsbra gym bara 2 minuter bort så självklart vill man dit!
Idag har annars varit en mycket bra dag. Vaknade och åkte till Bella och träffade hennes danska kompis. Vi gick hem till dansken och såg på tjejfilm och sen snackade vi killaproblem i någon timme. Mycket trevlig tjejdag med andra ord.
Är så galet glad att jag hittat bella hon är en sjukt fin människa ska ni veta! Och det roligaste är att vi träffades genom slumpen och hon bor bara ca 15 minuter från mig i Sverige!! Helt galet.

Super helg!

Jösses vilken helg jag haft! Helt galet! Lite sömn och mycket kul skulle man kunna sammanfatta den med :)
Fredag kväll började med att säga hej då till Alva som åkte hem till Sverige. Kommer sakna henne och att ha någon så nära mig som jag kan gå till på 4 minuter.
Efter det åkte jag in till Piccadilly och träffade Bella. Vi Blev erbjuda många ställen att gå till men valde tillslut ett ställe som låg precis på Pccadilly. Det var inte det roligaste jag varit med om haha, mycket folk och jobbiga killar. Så Bella och jag gick. Då som sänd från ovan ringde Alexander och sa att vi kunde följa med honom och Linn :) Så det blev Heaven istället. En gayklubb som var exakt så som man trodde att den skulle vara. Hade sjukt kul, dansade gärnet och behövde aldrig uppleva irritationen av killar som tar en på rumpan. Toppen!
Vi gick in i VIP rummet (där alla får vara om man vill haha) och lyssnade på karaoke. Jag bestämde då att slå slag i saken och sjunga Rolling in the deep. ROLIGASTE KARAOKEN NÅGONSIN! Blev kallad Amazing Amanda hahahahahha.
Sen dansade vi några (massor) timmar till tills klubben stängde. Fick vänta på bussen i år men hade trevligt sällskap av Alexander så det var lungt :) Somnade lite efter 6...

Sen gick jag upp klockan 2 och gjorde iordning mig för att träffa Bella, Emil och Linus. Vi gick och käkade och fick ett ännu större sällskap :) Sen åkte vi till en sprotbar och jag var sjukt skicklig på att kasta dart... hm. Sen blev det fyrverkerier!! Sen sportbar igen och sen klubb där jag träffade roliga Holländare och massor av annat folk. Kvällen kan sammanfattas TOPPEN!




fredag 4 november 2011

Au pair

Har inte skrivit på evigheter jag vet! Men det finns en anledning och det är att jag har varit tvungen att ställa in mig i mitt helt nya liv här i London. Men nu ska det bli ändring på det! Ska härmed börja blogga dagligen (så gott det går)! Jag väntar just nu på en ny header som min kompis Simon håller på att göra och sen drar bloggen igång på riktigt!
Kram
Två av mina söta ungar