Sidor

torsdag 3 februari 2011

På lörda, på lörda. Jackpott på lörda

Åh, va jag längtar till LCD målen istället för VLCD målen. Har ställt alla paketen jag köpt på bordet brevid datorn och nu sitter jag här och suktar. Mm ska bli så gott. Antar att ni är ganska trötta på att höra det nu? Men jag längtar verkligen och kommer säga det många fler gånger ;) Eller inte så många kanske eftersom jag äter dem på lördag! Sen kommer jag börja tjata var eviga dag om hur jag längtar till riktig mat ;)




Har ringat in de jag köpt idag :D

Dumma INTERNET!

Mitt internet krånglar :( Så jag vet inte om jag kommer kunna skriva så många inlägg ikväll. Aja här kommer ett i alla fall!

Idag har jag köpt min nya mat! Chiliconvarne och 2 sorters bars. GOTT! Längtar till lördag.

onsdag 2 februari 2011

Dagens I lands problem

Jag har tydligen skelett!! Jag trodde inte det men jag har faktiskt fått nyckelben och höftben! Det känns helt sjukt att jag kan se dem men framförallt KÄNNA dem! Det finns bara ett litet problem. De är så vana att ligga inpackade att de nu är super känsliga... Vaknar på nätterna när jag sovit på en höft förlänge av att det gör skit ont. Haha! Men antar att det inte alltid kommer vara så. Man vänjer sig nog ;) Och jag är faktiskt lite glad att det är problemet jag har!Mamma kallade mig för benrangel idag. LITE överdrift kanske. Men snart så! Haha!!

Jobbig dag

Oj va viktminskning tär på en psyke! Jag mår skit rent ut sagt! Jag vill bara lägga mig i fosterställning och gråta lite. Det är så sjukt jobbigt just nu och jag vet verkligen inte varför? Det måste ju ha med antalet kcal på en dag. Eller?
Har varit hemma idag. Försökt tänka igenom mitt liv. Hade inte klarat skolan idag. Det hade verkligen inte gått. Aja, nya tag!

tisdag 1 februari 2011

Asså det här med hunger....

....det går i perioder. Idag är jag super SUGEN på mat. Vill verkligen ha mat. Dessutom har min vikt satt stopp. Nu vill den inte ner mer. Det gör det ännu mer jobbigt att hålla sig till bara måltidsersättningarna. What to do... Antagligen handlar det bara om att hålla ut? Hoppas allt blir bättre på lördag när jag får börja äta lite mer! Åh få tugga alltså. LÄNGTAR!

Gruppträff 2

Idag var jag på gruppträff nr 2. Det var givande när vi pratade med varandra om hur veckorna gått och delade erfarenheter men de andra gav mig inte så mycket. Vi pratade mest om de olika sätten att gå ned i vikt på med Itrim, men jag har ju redan valt vad jag ska göra så det var inte så intressant..


Men fick mig lite träning iallafall!

Något som däremot var väldigt roligt var att jag fick reda på att vissa i min grupp läser min blogg :) Det gjorde mig asglad! Tack!






TRÄNA

Svenska tal KLART

Var på Itrim nu på morgonen på gruppträff och träning. Och så plötsligt när jag satt där i traningsmaskinen och viftade på benen kom jag på mitt tal. Sprang hem skrev det och nu är det klart. GUD va skönt! Skriver mer om gruppträffen sen :)
Kram