Sidor

söndag 8 april 2012

Efter en galet bra påsk helg så känner jag att jag är helt slut. Idag har jag har tillbringat massor av timmar sittandes framför datorn med nya favorit serien Suits och nu ska jag släcka lampan och krypa ner under täcket. Så skönt att bara få vila och sova hur länge jag vill. Imorgon är jag "ledig" för det är "söndag" men ska göra lite småjobb som att städa en ugn, stryka och så klart packa massor av väskor. Familjen ska nämligen iväg tisdag till torsdag och fira morfar. Det resulterar i att jag är ledig med endast ynka få arbetsuppgifter och mycket hus helt själv. Känslan av att duscha med öppen dörr eller sjunga som en galning utan att någon hör. Ahh tystnad och ensamhet. Det är något man saknar som au pair! Tänk att få sova tills man vaknar av något annat än 3 barn som skriker, busar eller bråkar. Det är med ett leende jag går till sängs inatt. Sova bör man annars dör man. Sov gott. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar