Sidor

tisdag 10 april 2012

Sitter i min säng

Och har det ganska bra måste jag säga. Har spelat in en sång som jag ska lägga ut på youtube. Måste passa på när det är tyst runt omkring mig ju ;)
Om cirkus 10 minuter kommer en mäklare hit och ska ha en visning. JAG HATAR DET! Helt plötsligt så ringer de och säger, jag kommer nu. HATA HATA. Man kan ju liksom inte gå runt i mjukisbrallor då och dessutom så känns det jobbigt att vara hemma när de är här och går runt men vill inte lämna huset med tanke på att jag inte är helt frisk. Har skitont i magen. Gör ondare när jag sjungit också. Kanske beror på att jag använder muskulaturen i magen? No idea!
Ikväll kommer Bellabus och gör mig sällskap och vi ska baka SVENSKA HEDLIGA KANELBULLAR. Feeejnt ska det vara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar