Sidor

onsdag 25 april 2012

Idag blev det en mil på cyckel och sen 30 minuter styrka för hela kroppen med fokus på ben.
Jag kommer sakna mitt gym har jag insett! Har varit på så många olika gym men det här slår allt! Det är stort men ändå mysigt och alla är trevliga och det har allt man kan önska! Pass, maskiner, pooler! ALLT!
Börjar sakta men säkert inse att tiden som är kvar kommer gå ruskigt fort!  Jag kommer snart sitta i Linghem med massor av packning och sakna 3 helt underbara ungar... Jag vill inte ens tänka på det. Usch va hemskt. Jag får uppmuntra mig med allt roligt som kommer att hända i sommar istället. Det gör mig i alla fall på lite bättre humör... Och dessutom är det redan fixat med gym hemma så jag kan börja träna precis när jag kommer hem. Det ska bli jätteskönt! Men vilket gym som helst kommer inte ta bort saknaden över tre underbara ungar!
Ax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar