Sidor

onsdag 21 december 2011

Hemma?

Hemma hm eller jag vet ta mig tusan inte vart hemma är längre? Är det här hemma eller är hemma i London? Skönt att vara här "hemma" i alla fall! Kom hem halv 2 slog på tvn, käkade chili con carne och tog ett varmt bubbelbad 3 på natten. Fint.
Idag har pappa och jag kört bil och fixat grejer i stan. Härligt att få köra bil igen har saknat det så oerhört mycket! Ska börja köLondon i Januari... Känns det bra? Kan ju knappast vara värre än alla Londoniskalcoholics som kör som idioter!!!

Jag har nu ångest för nyår och jul har inte ens varit. Jag ska fira i London men har släkt som gråter över att jag inte firar med dom.. Känns det bra nej nej nej. Jag får panik vill sitta ner och slita mitt hår. Varför ska något så kul bli så himla komplicerat. Jag vill fira i London men jag vill inte vara där sen. Jag vill vara hemma. Jag behöver ju inte jobba på direkten efteråt för Sally ska inte iväg så jag skulle kunna stanna längre hemma... Hm... Kan man åka och sen åka tillbaka igen? Förvirrad kvinna här borta!



Förövrigt saknar jag mina bebisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar