Sidor

torsdag 10 november 2011

Ja jag är yngst!

Har tillbringat många kvällar med den här lilla idioten på Westfield. Mycket trevligt må jag säga! Dock skrattade vi ihjäl oss när vi provade klänningar i måndags. Jag är så sjukt mycket längre än Bella så jag dog nästan av skratt. Hon ser lite ut som min lillasyster fast hon är äldst. Gillart. Det vi får mest kommentarer om när vi går ut är våran längd. Gillart. Bella är ju min sidekick ;) haha men säg inte att jag sagt det!
Köpte föresten klänningen jag har på bilden :) den är väldigt fin i ryggen!! Måste visa någon gång!

1 kommentar:

  1. Jaa, det var sjuuuuuuukt slitet och jag orkar inte ha långt hår längre bara. Så tråkigt att se likadan ut jämt. :P hhaha , tack :D känns som att jag blir mer och mer lik dig hela tiden, ;) men det gör inget för mig när du är så fiiiin :D hihih. Snyggis klänning förresten! <3

    SvaraRadera