Sidor

måndag 21 november 2011

Söndag

Vilken underbart mysig söndag jag hade! Vaknade hos älsklings Bella och myste tillsammans med Johan Glans Dvdn :) Sen gick vi till ett mysigt glasscafe som Bella älskar och glassen var gudomlig!!!
Sedan åkte jag centralline och träffade Alexander. Vi gick till Hillsong och det var speciellt och vet inte riktigt vad jag tyckte om det faktiskt. Väldigt annorlunda mot vad jag är van vid.
Sedan började vi promenera och gick till Winter Wonderland. Jätte mysigt! Ska ta min familj dit nu när de kommer på onsdag :)
Efter promenerande och glöggluktande så sa vi hejdå och jag mötte Linda för ett väldigt dyrt och fint McDonalds meal. Trevligt att träffa henne igen eftersom det var typ en månad sen!!!
Sen blev det hemgång och skype med mamma och pappa och sen Bella, såklart ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar