Sidor

fredag 11 november 2011

Mardrömmar

Alltid när jag är sjuk drömmer jag mardrömmar. Inatt drömde jag att en kompis tog livet av sig framför mig... Inte så mysigt kanske. När jag var liten drömde jag mardrömmar nästan varje natt för jag var så rädd hela tiden. Mamma har alltid sagt att om man gjorde om mina mardrömmar till film skulle folk bli skiträdda och det är nog sant. Jag drömmer jämt så hemskt. När jag var liten funderade jag på om jag skulle skriva ner mina drömmar och sen försöka göra dem till manus för filmer men nu i efterhand har jag släppt den tanken, kind of :)

Nej jag har ju fått höra att jag ska använda mina drömmar till annat.. Som att se vad som kommer hända. Det är precis det jag vill använda mina drömmar till!
Är ni som jag och kommer ihåg alla drömmar? Jag kan berätta detaljer om mina drömmar men har hört att många inte ens minns vad de drömt?
Antar att jag är lite speciell... Haha.

Ska göra i ordning mig nu och ta lite före och efterbilder på min sminkning idag tror jag. Måste ju lägga upp några bilder här!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar