Sidor

söndag 17 juli 2011

Vansbro

Tror jag aldrig varit så stolt över mig själv. Jag simmade Vansbrosimmet, 3 km, på en timme och 12 minuter! Jag kommer aldrig tappa känslan av hur det kändes att gå upp för den lilla rampen och upp på land när man just presterat något enormt. Det var helt galet. Man ville skratta och gråta på samma gång och det liksom bubblade i hela mig! Jag brukar aldrig vara stolt över mig själv. Tror knappt jag varit det alls, men denna gång var jag superstolt och det kan jag med gott självförtroende säga! Jag simmade liksom om folk och då snackar vi inte gamla tanter och gubbar utan de där supervältränade magrutskillarna som man var rädd för när man först kom fram och skulle börja simma.
Här får ni lite bilder från dagen :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar