Sidor

söndag 17 juli 2011

Godmorgon solstrålar

Visst blir man lycklig när allt börjar fungera bra igen. Kollade på vågen i morse och jag har gått ner 6hg sen igår. Skönt att nyttigarelivstil faktiskt gör en skillnad så fort! Så idag blir det att fortsätta på det spåret. Jämna mellanrum mellan målen och mina mål är faktiskt pyttesmå. Tror det är en av de största sakerna jag måste träna på. Äter på tok för mycket hela tiden och det är inte okey alls! Men gårdagen funkade perfekt trots svåra prövningar. Så idag är jag peppad att fortsätta :D



Frukosten idag blir nog lite gröt är sugen på det! Men får se lite vad jag kan hitta på när jag kommer ner och kollar igenom kylskåpet.

Jag har dessutom min kompis från tyskland boende hos mig så vi får se vad vi kan hitta på åt henne!

Hoppas ni får en helt underbar dag så skriver jag snart igen. (så skönt att jag kommit igång med skrivandet igen!)

Jag och bror Aton sista dagen på Bjärka lägret. Sovit skit båda två. Syns det nån tro? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar