Sidor

fredag 15 juli 2011

En vecka som löser allt

Som så många gånger förut så har Bjärka verkligen ordnat upp mitt liv åt mig. Det är ett läger som inträffar varje år vecka 28. I år var det precis lika underbart som det brukar. Att få vara mitt ibland folk man älskar och känna närhet av det största som jag har i mitt liv, kan det bli bättre?
Hur som så har veckan gett mig ny kraft och jag ska försöka komma igång med bloggandet igen! Jag vet ju trots allt att det faktiskt hjälper mig till en bättre livsstil! Att ha någon som läser stöttar och uppmuntrar är ALLT i en sån här situation!

Jag har köpt en ny kamera också! En Canon G12. Helt enormt bra! Så förbered er för fina kort för här ska det bli bilder framöver :)

Nu ska jag tvätta alla gamla kläder men nu lovar jag att bloggen ska bli uppdaterad oftare.
Puss på er älskade läsare och förlåt för detta uppehåll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar