Sidor

torsdag 2 juni 2011

Tack för igår!

Jag hade verkligen hur kul som helst igår! Studentskiva på Konsert & kongress och sen utgång! Fick verkligen med det bästa av allt kä´nns det som :) Mysiga vänner, god mat, dans, nya vänner och en promenad hem med en sol som gick upp bakom ryggarna på oss.


Nu väntar jag på att min kusin Samuel ska komma för jag ska klippa och färga honom :) Sen ska jag förbereda mig för ikväll. Ska nämligen ut till Platens ikväll eftersom The Majority Says har sin första spelning i Linköping där. Det är ju bara deras andra spelning med nya bandet också så jag håller tummarna för en askul kväll! Lycka till killar ;)

Nej lunch kanske man ska fixa?

Va ska ni göra idag?


Här har vi Samuel :) ska dock inte fixa hans hår sådär idag! ;)

1 kommentar:

  1. Varje gång jag har besökt lkpg har jag sett dig, sist var det på stan och idag på ikanohuset, du har jobbat dig till en skitsnygg kropp nu och ser hur bra ut som helst! Keep up the good work!

    SvaraRadera