Dagen till ära var det påskbuffé också efter mässan så jag har nu mera itankad ABBAs senapssill och ägg med kaviar. GOOTTT!
söndag 8 april 2012
Påskdagen
Idag har jag varit med kören och sjungit i svenska kyrkan vid Edgware. Det är så fint att vara i kyrkan vid påsk. Speciellt när jag varit där torsdag, fredag och söndag. Man följer liksom med i allt som hände under påsken för cirkus 2000 år sedan. Sista måltiden, långfredagen och uppståndelsen. Lite coolt faktiskt att få höra om allt och så är det ju galet roligt att sjunga!
torsdag 5 april 2012
Räknar ner...
För om några timmar har jag påskledigt! Kan ni tänka er va underbart! Ska ha körövning ikväll och sen ska Bella och jag ut och fira ledigheten! Känner att det kommer bli en mycket trevlig afton.
Men först pannkakskalas hos Blossoms. I´m not saying no to that! :)
Happy Easter xx
Phoebe, Oscar and Coco

onsdag 4 april 2012
Har varit sådär duktig som jag kan vara ibland och gått till gymmet fast min kropp skrek, NOOOO DONT GOOOO! Men nu efteråt känns det ack så mycket bättre! Sprang 3 km och körde styrka i 30 minuter för hela kroppen. Nu är jag så där galet avslappnad och mjuk som en disktrasa. Gött.
Jag kan inte fatta hur jag kan sakna mina föräldrar så mycket! Jag var ju precis hemma liksom? Men av någon anledning så vill jag bara hem igen. Och tur är väl det att jag ska det om några veckor även om det bara är över helgen! :)
Sovmorgon
Idag hade jag världens bästa sovmorgon! Jag är van vid att barnen väcker mig när de ska ha frukost och så går jag upp, men idag väckte de mig aldrig och fixade frukost själva! Alltså fick jag 2,5 timmars extra sömn! Snacka om att jag är lycklig idag!
Fixade lite havreplättar till mig själv och ska försöka få lite tid till gymmet idag. Håller tummarna för det.
Nej nu ska jag gå och ta hand om högljudda barn. Hoppas ni får en toppen onsdag!
tisdag 3 april 2012
I´m done
Jag kommer sakna barnen, familjen, London och friheten, men jag är sååå färdig med mitt jobb just nu. Min hjärna är sjukt understimulerad när det ända jag behöver tänka på är var jag använder olika rengöringsmedel och hur många grader tvättmaskinen ska sättas på. Jag vill utvecklas, göra något nytt. Dock är det ju inte långt kvar och jag är ledig mycket nu i påsk men vad jag ska göra då har jag ingen aning om! Jag ska spendera påsken själv i London. Någon som har tips på vad en ensam själ kan göra?
måndag 2 april 2012
Soliga dagar i april
Idag har jag myst i NormandPark med tre fina tjejer. Och igår blev det solpromenad med Bellabus vid Themsen. Fint med vår :)

söndag 1 april 2012
Jag skulle ju inte...
...gå ut igår men så gjorde vi det ändå. Typisk. Men hade kul med Bella. Men när har jag inte det egentligen? Nu är jag dock lika pank som en kyrkråtta. Sååå vad händer för mig idag då. Ja, jag vet ju inte! Jag har ju som sagt inga pengar. Men känner inte för att tillbringa hela dagen i mitt hus. Vill ut och göra London! (igen).
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)