Sidor

söndag 15 maj 2011

Födelsedagar

Myste hemma hos Karin igår och firade hennes 19års dag. Det var super mysigt, dock var jag klantig och dum men jag hade roligt med mina tjejer och hoppas dem förstod det! Så grattis KARIN, hoppas du äter mycket glass :) (vi gav Karin presentkort på ett känt glasscafé i Linköping).

Idag har det också varit kalas för min lillebror som fyller 12år imorgon. Släkten kom hit och åt tårta men jag åt världens godaste fruktsalad så jag klarade mig fint utan något sug efter tårta!


Mina kusiner ville se min balklänning och gissa vad! DEN GÅR IGEN! Det skiljde 10cm för att stänga den och nu går det :D hurrrrraaaa!! Jag är så sjukt glad!


För övrigt har jag gått på moln hela dagen. Vet verkligen inte varför? Kännt mig lycklig och glad. Var länge sen jag kännde mig så här. Som om saker kommer lösa sig bra och att jag faktiskt är värdefull. Jag kunde inte känna så förut så det är helt enormt för mig att kunna ha den känslan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar