Sitter i bilen på väg till Bjärka slottet. Ska förbereda nattvandring inför läger vecka 28. Vi ska promenera runt flera km så dagens träning är på god väg att bli utmärkt. Har kört kneeboard idag också så armar och ben är helt möra. Känner mig faktiskt allmänt nöjd idag :)
Asfint väder, sol och ananas. Fejnt!
torsdag 28 juni 2012
tisdag 26 juni 2012
Det är aldrig försent...
...för att lyckas till beach 2012. Själva grejen med att känna sig fin på stranden har ju inte att göra med antal kilon på kroppen eller storleken i bikini, nej det handlar om hur du ser det själv och hur du känner dig.
Vecka 30 så är, om vädret tillåter, min ligga på stranden vecka för då ska jag nämligen till Löttorp, Öland. Då ska jag vara beach 2012 redo. Jag skiter i hur mycket kilon jag har på kroppen men jag ska trivas, bada, spela vollyboll och helt enkelt inte bry mig ett skit om vad andra tycker.
Hur ska jag då gå tillväga för att uppnå denna känsla och självsäkerhet? JO! Jag ska träna och röra på mig och äta nyttigt. Kommer antagligen gå ner lite då också men ser det mest som en bonus, för i själva verket så är det den där känslan av "måbraighet" som jag vill åt, den känslan jag har när nyttig mat och träningen står i fokus i ett strukturerat liv.
Så min fråga till er där ute är, har ni gett upp? Om inte häng på och om du har det så gör vi det tillsammans.
Alla har väl en liten dröm om att en gång kunna springa runt i bikini och bara trivas? Och om du nu har chansen att uppnå det varför inte ta den och trivas i bikini om en månad?
Vecka 30 så är, om vädret tillåter, min ligga på stranden vecka för då ska jag nämligen till Löttorp, Öland. Då ska jag vara beach 2012 redo. Jag skiter i hur mycket kilon jag har på kroppen men jag ska trivas, bada, spela vollyboll och helt enkelt inte bry mig ett skit om vad andra tycker.
Hur ska jag då gå tillväga för att uppnå denna känsla och självsäkerhet? JO! Jag ska träna och röra på mig och äta nyttigt. Kommer antagligen gå ner lite då också men ser det mest som en bonus, för i själva verket så är det den där känslan av "måbraighet" som jag vill åt, den känslan jag har när nyttig mat och träningen står i fokus i ett strukturerat liv.
Så min fråga till er där ute är, har ni gett upp? Om inte häng på och om du har det så gör vi det tillsammans.
Alla har väl en liten dröm om att en gång kunna springa runt i bikini och bara trivas? Och om du nu har chansen att uppnå det varför inte ta den och trivas i bikini om en månad?
LET´S DO THIS!
måndag 25 juni 2012
Regnet det bara faller ner..
Så galet trött på regnet nu Asså!! Har gäster i stugan och vi sitter inne och ser film när man borde bada och va ute. Men vi trotsar och grillar i alla fall!
Imorgon ska jag jobba igen men bara till 12 så har en heldag att göra grejer på. Tänkte att jag ska skriva ett ingående inlägg om mina tankar kring lite sundare vanor! För nu efter midsommar är det dags att ta tag i det igen!! :) hoppas ni hänger på!
Imorgon ska jag jobba igen men bara till 12 så har en heldag att göra grejer på. Tänkte att jag ska skriva ett ingående inlägg om mina tankar kring lite sundare vanor! För nu efter midsommar är det dags att ta tag i det igen!! :) hoppas ni hänger på!
lördag 23 juni 2012
fredag 22 juni 2012
torsdag 21 juni 2012
Dagen före midsommar
Min familj är galen i midsommar, har alltid varit kommer alltid va! Asmycket gäster och mat nommnomnn..
Just nu sitter jag med mamma, bror, kusin och Bella i bilen på väg till stugan för att förbereda. Taggar så galet mycket!💋
Just nu sitter jag med mamma, bror, kusin och Bella i bilen på väg till stugan för att förbereda. Taggar så galet mycket!💋
Brev från mina barn...
Idag kom ett brev från England. Massor av urklippta söta saker en bit choklad och russin. Fint ska det va! Phoebe hade pussat på hela brevet också. Nu saknar jag dom så jag går sönder lite...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









