Sidor

tisdag 26 juni 2012

Det är aldrig försent...

...för att lyckas till beach 2012. Själva grejen med att känna sig fin på stranden har ju inte att göra med antal kilon på kroppen eller storleken i bikini, nej det handlar om hur du ser det själv och hur du känner dig.
Vecka 30 så är, om vädret tillåter, min ligga på stranden vecka för då ska jag nämligen till Löttorp, Öland. Då ska jag vara beach 2012 redo. Jag skiter i hur mycket kilon jag har på kroppen men jag ska trivas, bada, spela vollyboll och helt enkelt inte bry mig ett skit om vad andra tycker.

Hur ska jag då gå tillväga för att uppnå denna känsla och självsäkerhet? JO! Jag ska träna och röra på mig och äta nyttigt. Kommer antagligen gå ner lite då också men ser det mest som en bonus, för i själva verket så är det den där känslan av "måbraighet" som jag vill åt, den känslan jag har när nyttig mat och träningen står i fokus i ett strukturerat liv. 

Så min fråga till er där ute är, har ni gett upp? Om inte häng på och om du har det så gör vi det tillsammans.
Alla har väl en liten dröm om att en gång kunna springa runt i bikini och bara trivas? Och om du nu har chansen att uppnå det varför inte ta den och trivas i bikini om en månad?


LET´S DO THIS!

1 kommentar: