Sidor

fredag 20 juli 2012

I morgon bär det av mot Ölands avlånga land. Precis som varje sommar! Älskar Öland så galet mycket. Kommer inte gå en sommar utan att jag åker dit!!! Har varit där varje år sen mammas mage och så ska det fortsätta att vara. 
Jag packar just nu som en liten galning. Jag är sämst på att packa.. Jag packar alltid för mycket och får ändå inte med mig allt jag behöver. Ett under att jag fick med mig allt hem från London. Men nu tror jag i alla fall att jag är ganska klar med packningen. Nu är det bara mat som ska inhandlas, så vi åker snart ner till butiken och storhandlar. Ganska skönt att åka efter stängning. Inget folk så man kan springa runt och göra som man vill. Eller nästan i alla fall. Kundvagnsrace med brorsan är ON!

Ps: Såg filmen Cockpit idag. Asrolig så se den!!!:Ds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar