Sidor

söndag 29 juli 2012

Hemma igen

Öland är helt magiskt för mig. På någiot underligt sätt känns nästan Öland mer hemma än mitt riktiga hem. Jag har ju varit där varje sommar sen mammas mage så antar att det är därför. Det finns en liten trygghet i att vara på Öland varje sommar. Man vet vart man har det och jag vet vart jag har mig själv när jag är där också!
Den här veckan som jag varit där har jag tränat varje dag och många gånger dubbelpass. Yoga, Boxercise, aerobics och toning har stått på schemat blandat med ca 3 timmars volleyboll varje dag! TACK FÖR VÄDRER säger jag bara!
Så jag kommer hem från Öland som en slankare, starkare och självsäkrare person. Känns gött det. Så nu är det bara att, keep up the good work, och fortsätta att älska mig själv och hur jag lever.
Känner på mig att det här blir en bra dag! Hoppas eran söndag blir toppen!!
Bilden tog Amilia på mig och brorsan typ första kvällen på Löttorp! Kommer sakna att bo nära kusinerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar